2.09.2020 - Autor: Avaya Polska

Avaya OneCloud CCaaS wyróżnione przez magazyn CUSTOMER

Rozwiązanie Avaya OneCloud CCaaS zostało wyróżnione nagrodą Contact Center Technology Award 2020 przez magazyn CUSTOMER. Już od 15 lat amerykański magazyn CUSTOMER przyznaje nagrodę Contact Center Technology Award, jako uznanie dla dostawców technologii i rozwiązań IT, wspierających obsługę klientów. Nagroda ta jest przyznawana produktom lub usługom, które pomagają przedsiębiorstwom i contact centers zapewnić i utrzymać wysoki poziom...

Rozwiązanie Avaya OneCloud CCaaS zostało wyróżnione nagrodą Contact Center Technology Award 2020 przez magazyn CUSTOMER.

Już od 15 lat amerykański magazyn CUSTOMER przyznaje nagrodę Contact Center Technology Award, jako uznanie dla dostawców technologii i rozwiązań IT, wspierających obsługę klientów. Nagroda ta jest przyznawana produktom lub usługom, które pomagają przedsiębiorstwom i contact centers zapewnić i utrzymać wysoki poziom obsługi klienta i wyróżnia firmy innowacyjne, liderów i pionierów w branży contact center.

Szczegóły (informacja prasowa w języku angielskim): https://www.avaya.com/en/about-avaya/newsroom/pr-us-200824/