2.09.2020 - Autor: Avaya Polska

Avaya OneCloud — portfolio rozwiązań do komunikacji i współpracy określa kierunek ewolucji organizacji

Firma Avaya ujednoliciła nazewnictwo produktów ze swojej bogatej oferty pod wspólną marką Avaya OneCloud. Nowe nazewnictwo  odzwierciedla mulit-chmurowy ekosystem aplikacji firmy Avaya oraz szybkość z jaką można wprowadzać na rynek nowe rozwiązania do komunikacji, zapewniając zarówno klientom, jak i pracownikom innowacyjną obsługę.     Avaya OneCloud obejmuje pełną ofertę firmy i prezentuje bogate możliwości rozwiązań dla contact center, w obszarze unified communication, współpracy i rozwiązań CPaaS. Rozwiązania i produkty są obecnie podzielone na trzy główne obszary: Avaya OneCloud™ CCaaS, Avaya OneCloud™ UCaaS i Avaya OneCloud™ CPaaS. Ponieważ Avaya oferuje wiele różnych modeli operacyjnych, cała...

Firma Avaya ujednoliciła nazewnictwo produktów ze swojej bogatej oferty pod wspólną marką Avaya OneCloudNowe nazewnictwo  odzwierciedla mulit-chmurowy ekosystem aplikacji firmy Avaya oraz szybkość z jaką można wprowadzać na rynek nowe rozwiązania do komunikacji, zapewniając zarówno klientom, jak i pracownikom innowacyjną obsługę.    

Avaya OneCloud obejmuje pełną ofertę firmy i prezentuje bogate możliwości rozwiązań dla contact centerw obszarze unified communication, współpracy i rozwiązań CPaaS. Rozwiązania i produkty są obecnie podzielone na trzy główne obszary: Avaya OneCloud CCaaS, Avaya OneCloud™ UCaaS i Avaya OneCloud™ CPaaS. Ponieważ Avaya oferuje wiele różnych modeli operacyjnych, cała oferta może być wdrożona w chmurze  w formie subskrypcji i usług zarządzanych, jak również poprzez rozwiązania Avaya dla chmury prywatnej i publicznej. 

Avaya OneCloud odzwierciedla transformację, jaka dokonuje się w podejściu do sprzedaży rozwiązań telekomunikacyjnych w skali globalnej powiedział Simon Harrison, wiceprezes firmy Avaya i dyrektor ds. marketingu. Wspólnie z naszymi klientami i partnerami kreujemy przyszłość call center i digital workspace w oparciu o innowacyjną ofertę i spersonalizowaną ścieżkę do chmury. Podczas wprowadzania modelu pracy z dowolnego miejsca globalne przedsiębiorstwa coraz częściej korzystają z naszych rozwiązań, a my dostarczamy im naszą oferty w bardziej atrakcyjnej formie. Avaya OneCloud pozwala przedsiębiorstwom korzystać z aplikacji oraz wdrażać je w taki sposób, aby mogły osiągać swoje cele biznesowe i budować swoje marki poprzez zapewnianie klientom lepszej obsługi. 

Szerokie możliwości oferowane przez firmę Avaya są teraz podzielone na trzy obszary, wspierające organizacje każdej wielkości:   

  • Avaya OneCloud™ CCaaS 

Jest to oferta dla call center, która dostarcza klientom i pracownikom rozwiązania do interakcji umożliwiające łączenie i koordynację wszystkich punktów kontaktu w ramach obsługi klienta (w tym komunikacji głosowej, wideo, czatu, komunikatorów i mediów społecznościowych) z wykorzystaniem sztucznej inteligencji oraz wiedzy i zasobów całego przedsiębiorstwa. Dzięki temu korzystające z niej przedsiębiorstwa mogą zapewnić odpowiednią obsługę nie tylko klientom, lecz także pracownikom odpowiedzialnym za ich obsługę. 

  • Avaya OneCloud™ UCaaS 

Udostępnia funkcje komunikacji zintegrowanej i współpracy zespołowej, umożliwiając personelowi efektywne spotkania, wysyłanie wiadomości oraz wykonywanie zadań zdalnie podczas pracy z dowolnego miejsca. 

  • Avaya OneCloud™ CPaaS  

Zaawansowana platforma obsługująca API dedykowana DevOps i programistom. Pozwala ona przedsiębiorstwom wprowadzać innowacje w niszowych rozwiązaniach oraz łatwo i szybko dodawać nowe funkcjonalności do aplikacji. 

Rozwiązania firmy Avaya, dzięki udoskonalanej obsłudze klientów i pracowników, spełniają wymagania obecnych jak i przyszłych środowisk pracy powiedziała Mary Wardley, wiceprezes firmy IDC ds. rozwiązań z dziedziny obsługi klienta i CRM. Avaya OneCloud symbolizuje ciągłe dążenie firmy do zapewniania przedsiębiorstwom pełnej gamy elastycznych i bezpiecznych rozwiązań dostarczanych w chmurze publicznej, prywatnej lub hybrydowej na skalę, której niewiele firm jest w stanie dorównać. Avaya zbudowała strategię produktową umożliwiającą globalnym klientom bezproblemową migrację. Natomiast sam ekosystem aplikacji firmy Avaya pozwala na poszerzanie oferty o dodatkowe innowacje w dziedzinach takich jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i automatyzacja danych. 

Avaya oferuje również pełny zakres urządzeń, w tym telefony bezprzewodowe, zestawy do wideokonferencji i zestawy słuchawkowe, które zaspokoją potrzeby pracowników całej organizacji. A temu wszystkiemu towarzyszy szeroka, globalna oferta światowej klasy usług, świadczonych przez dział Avaya Professional Services oraz szeroki ekosystem partnerów firmy.