14.01.2020 - Autor: Avaya Polska

Avaya pomaga partnerom handlowym wprowadzać innowacje

Avaya prezentuje innowacje i programy, dzięki którym partnerzy handlowi mogą przyspieszyć wzrost, wejść na nowe rynki i pomagać klientom wytyczać drogę do chmury. Firma Avaya Holdings Corp. przedstawiła zestaw innowacyjnych rozwiązań i programów, które pomogą partnerom handlowym przyspieszyć rozwój, wejść na nowe rynki i pomagać klientom wytyczać drogę do chmury w 2020 r. W tym...

Avaya prezentuje innowacje i programy, dzięki którym partnerzy handlowi mogą przyspieszyć wzrost, wejść na nowe rynki i pomagać klientom wytyczać drogę do chmury.

Firma Avaya Holdings Corp. przedstawiła zestaw innowacyjnych rozwiązań i programów, które pomogą partnerom handlowym przyspieszyć rozwój, wejść na nowe rynki i pomagać klientom wytyczać drogę do chmury w 2020 r.

W tym roku naszym przesłaniem dla partnerów jest to, aby nie bali się nowości — nowych rozwiązań, nowych klientów i nowych modeli wdrożeniowych. O naszym zaangażowaniu we wprowadzanie innowacji świadczy imponująca liczba rozwiązań, ofert i programów, które dadzą naszym partnerom duże możliwości w nadchodzącym roku finansowym — powiedział Fadi Moubarak, wiceprezes firmy Avaya International odpowiedzialny za kanały sprzedaży.

Jest to najbardziej widoczne w naszych nowych ofertach dotyczących chmury i modelu opłat opartego na subskrypcji — dodał Moubarak. W tym kierunku idzie właśnie nasza branża, a dzięki programom takim jak subskrypcja Avaya IX nasi partnerzy mogą wspierać naszych wspólnych klientów na każdym etapie ich transformacji do chmury.

Najnowsze narzędzia firmy Avaya, które pomogą partnerom handlowym w rozwoju biznesu to m.in.:

  • Subskrypcja Avaya IX — elastyczny model oparty na faktycznym wykorzystaniu stanowiący alternatywę dla tradycyjnych modeli ze stałymi cenami. Dzięki niej partnerzy mogą pomóc swoim klientom w przejściu do chmury.
  • Avaya IX Spaces — chmurowe rozwiązanie do współpracy udostępniające m.in. funkcje konferencji audio i wideo oraz współużytkowania plików za pośrednictwem lekkiej aplikacji WWW i stanowi alternatywę dla szeregu konkurentów, których rozwiązania są droższe i uboższe funkcjonalnie. Oferta Avaya IX Spaces jest obecnie dostępna w 45 krajach, w tym w Polsce.
  • Usługa Avaya ReadyNow — daje klientom korporacyjnym dostęp do rozwiązań firmy Avaya do ujednoliconej komunikacji oraz contact centers w bezpiecznej chmurze prywatnej. Dzięki niej przedsiębiorstwa mogą czerpać korzyści
    z komunikacji chmurowej w sposób łatwy i zautomatyzowany.
  • Platforma komunikacyjna jako usługa (Communications Platform as a Service — CPaaS) — pozwala firmom łatwo budować aplikacje i integrować je z dowolnymi innymi aplikacjami, przepływami pracy i systemami komunikacyjnymi.
  • Urządzenie jako usługa (Device as a Service — DaaS) — pozwala przedsiębiorstwom kupować najnowsze urządzenia inteligentne firmy Avaya w elastycznym modelu miesięcznej subskrypcji zamiast ponoszenia wysokich nakładów początkowych. Po pomyślnym wprowadzeniu tej usługi w 2018 r.
    w Stanach Zjednoczonych jest ona teraz również dostępna w wielu krajach
    w Europie, w tym w Polsce.

W tym roku zamierzamy przyjąć bardziej dynamiczne podejście do innowacji i wykorzystywania możliwości rynkowych, co z pewnością zauważą nasi partnerzy. Będziemy ich wspierać i zachęcać do współpracy w zakresie cyfrowej transformacji, aby dawać naszym klientom nowe możliwości. Jako liderzy w dziedzinie CX i EX możemy zaoferować naszym klientom nowe oferty chmurowe, zestawy rozwiązań dla poszczególnych branż oraz zaawansowane aplikacje dla contact center oraz unified communication, które pomogą im osiągać imponujące wyniki biznesowe — kontynuował Moubarak.