12.11.2020 - Autor: Avaya Polska

Avaya udostępnia nową wersję urządzenia Avaya Vantage™

Avaya Vantage™ zwiększy produktywność zdalnych pracowników i ułatwi pracę z dowolnego miejsca Firma Avaya, wiodący dostawca rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała o udostępnieniu nowej wersji wielofunkcyjnego rozwiązania konferencyjnego Avaya Vantage™. Rozwiązanie wyposażone jest we wbudowaną kamerę konferencyjną w standardzie HD, dźwięk szerokopasmowy i cztery mikrofony. Umożliwia sprawną pracę w grupie bez...

Avaya Vantage™ zwiększy produktywność zdalnych pracowników i ułatwi pracę z dowolnego miejsca

Firma Avaya, wiodący dostawca rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała o udostępnieniu nowej wersji wielofunkcyjnego rozwiązania konferencyjnego Avaya Vantage™. Rozwiązanie wyposażone jest we wbudowaną kamerę konferencyjną w standardzie HD, dźwięk szerokopasmowy i cztery mikrofony. Umożliwia sprawną pracę w grupie bez konieczności używania laptopa i znacznie ułatwia pracę osobom pracującym  z domu.

Ponadto urządzenie Avaya Vantage™ zostało zintegrowane z aplikacją Avaya Spaces™ ― chmurowym narzędziem wspomagającym pracę w grupie i prowadzenie telekonferencji. Avaya Spaces umożliwia członkom rozproszonych zespołów natychmiastowe połączenia i zapewnia im środowisko pracy pozwalające na różne formy kontaktu ― wymianę wiadomości, organizowanie spotkań, udostępnianie treści, zarządzanie zadaniami i współpracę w chmurze.

Urządzenie Avaya Vantage™ i oprogramowanie Avaya Spaces™ są kluczowymi elementami strategii modułowych rozwiązań dla biur domowych (ang. Composable Home Office Solutions) firmy Avaya. Strategia ta jest oparta na platformie Avaya OneCloud™ oraz możliwościach usług unified communications (UCaaS), contact center w chmurze (CCaaS) i platformy komunikacyjnej (CPaaS) Avaya OneCloud™.

Jak wynika z przeprowadzonych niedawno przez firmę Avaya badań Work From Anywhere dotyczących pracy zdalnej, 65% ankietowanych firm wdraża nowe rozwiązania wideokonferencyjne, ponieważ przygotowuje swoich pracowników na pracę z domu przez dłuższy czas. Analitycy szacują, że liczba pracowników wiedzy (z ang. knowledge workers) na całym świecie wynosi ponad miliard, z czego przed pandemią zaledwie kilka procent pracowało zdalnie. Według najnowszych prognoz po zakończeniu pandemii 30% pracowników będzie pracować z domu co najmniej przez kilka dni w tygodniu.

Przejście pracowników w tryb pracy zdalnej sprawiło, że laptop stał się ich nowym biurem. Jest używany zarówno do pracy nad realizacją projektów oraz do prowadzenia rozmów telefonicznych, przesyłania wiadomości i organizowania zebrań. Instalowanych jest więc na nim wiele aplikacji mocno obciążających procesory, a gdy pracownicy chcą porozmawiać przez telefon programowy lub wziąć udział w zebraniu, muszą przerywać pracę.

Nowa wersja Avaya Vantage™ to przełomowe rozwiązanie, które pozwala na usprawnienie pracy pracowników zdalnych. Zostało zaprojektowane specjalnie w celu prowadzenia rozmów telefonicznych i połączeń telekonferencyjnych. Urządzenie to ma większą moc przetwarzania i jest trzy razy szybsze od swojej poprzedniej wersji. Zapewnia wszechstronne funkcje komunikacyjne, jakich potrzebują zdalni pracownicy. Dzięki obsłudze technologii WiFi może działać w każdym miejscu. Można do niego podłączyć praktycznie każde słuchawki, klawiaturę, mysz, kamerę lub wyświetlacz zewnętrzny.

Avaya Vantage™ jest rozwiązaniem prostym w konfiguracji, można go również zintegrować z istniejącymi platformami Avaya OneCloud oraz standardową infrastrukturą wideo. Użytkownicy mogą bez problemu korzystać z wybranych przez siebie aplikacji chmurowych.

Avaya poinformowała również, że nowa wersja urządzenia Avaya Vantage™ została wyposażona w technologię zmiany ekranów, która zapewnia użytkownikom jeszcze większą elastyczność podczas telekonferencji.  Widok prezentowanych treści i uczestników zebrania można w każdej chwili przenieść na większy ekran. W przypadku prezentowania treści wystarczy dotknąć urządzenie, a telekonferencja zostanie otwarta na ekranie laptopa, gdzie można kontynuować prezentację.

Avaya Vantage i Avaya Spaces to wydajne komponenty, które udostępniamy naszym klientom, aby mogli z nich tworzyć rozwiązania zwiększające produktywność zdalnych pracowników ― powiedział Simon Harrison, wiceprezes firmy Avaya i jej dyrektor ds. marketingu. Avaya OneCloud™ udostępnia pakiety narzędzi biznesowych, które można połączyć ze wszystkimi funkcjami
i udogodnieniami oferowanymi przez chmurę. W ten sposób Avaya Vantage
pomaga naszym klientom w przyspieszeniu transformacji cyfrowej.

Urządzenie Avaya Vantage jest dostępne również w ramach oferty Device as a Service (DaaS), co oznacza, że klient może je nabyć dla swoich zdalnych pracowników za niewielką miesięczną opłatą.