29.01.2020 - Autor: Avaya Polska

Avaya z nowym CMO

Firma Avaya Holdings Corp. poinformowała, że Simon Harrison został powołany na stanowisko globalnego dyrektora ds. marketingu (CMO). Harrison przechodzi do Avaya z czołowej firmy analityczno-badawczej Gartner, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. badań i głównego analityka w dziedzinie rozwiązań do komunikacji zintegrowanej i call centers. Jako dyrektor ds. marketingu Harrison będzie odpowiadać za globalne działania marketingowe...

Firma Avaya Holdings Corp. poinformowała, że Simon Harrison został powołany na stanowisko globalnego dyrektora ds. marketingu (CMO). Harrison przechodzi do Avaya z czołowej firmy analityczno-badawczej Gartner, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. badań i głównego analityka w dziedzinie rozwiązań do komunikacji zintegrowanej i call centers.

Jako dyrektor ds. marketingu Harrison będzie odpowiadać za globalne działania marketingowe Avaya, w tym pozyskiwanie nowych klientów i partnerów, zwiększanie sprzedaży oprogramowania Avaya oraz wspieranie firmy jako czołowego gracza na dynamicznie rozwijającym się rynku rozwiązań do komunikacji cyfrowej.

Simon Harrison od ponad 25 lat jest związany z branżą rozwiązań komunikacyjnych. Przed pracą w firmie Gartner piastował ważne stanowiska w obszarach marketingu i zarządzania sprzedażą produktów m.in. w przedsiębiorstwach takich jak Cirrus, Vocalcom czy Siebel Systems.

Avaya nieustannie rozwija rozwiązania do komunikacji w chmurze dla przedsiębiorstw. Niezmiernie cieszę się, że Simon, który jest uznanym i szanowanym liderem dysponującym szeroką wiedzą specjalistyczną i mającym liczne osiągnięcia na swoim koncie, będzie kierować naszymi działaniami marketingowymi — powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny Avaya. Będzie to duże wzmocnienie dla naszego zespołu. Jako analityk i doradca zdobył cenne doświadczenie branżowe. Simon będzie podnosić świadomość dotyczącą produktów Avaya w naszej dynamicznie rozwijającej się sieci klientów i partnerów oraz budować naszą pozycję jako czołowego dostawcy rozwiązań komunikacyjnych.

Zaspokajanie zmieniających się potrzeb klientów wymaga zupełnie nowego sposobu myślenia. Obecnie klienci i pracownicy komunikują się na coraz więcej różnych sposobów, m.in. za pomocą smartfonów, zegarków, telewizorów czy urządzeń domowych. Wymaga to całkowitej zmiany podejścia ze strony dostawcy rozwiązań do komunikacji i współpracy — powiedział Simon Harrison. Portfolio firmy Avaya to szeroki wybór technologii oraz innowacyjnych rozwiązań branżowych, które pomagają przedsiębiorstwom rozwijać się w nowej erze komunikacji. Bardzo cieszę się, że dołączam do zespołu Avaya i będę kierować działaniami mającymi na celu zwiększenie tej świadomości oraz umożliwienie klientom, pracownikom i partnerom odnoszenie jeszcze większych sukcesów niż dotychczas.