10.12.2020 - Autor: Avaya Polska

Innowacyjna obsługa klienta w Gulf Bank

Gulf Bank, jeden z największych banków w Kuwejcie, rozpoczął wieloletni projekt przekształcenia obsługi klienta z firmą Avaya. Jego celem jest zapewnienie klientom obsługi wielokanałowej (multiexperience). Pakiet rozwiązań wdrażany przez Gulf Bank jest oparty na rozwiązaniu Avaya OneCloud CCaaS i pozwoli bankowi nie tylko spełniać oczekiwania klientów w zakresie obsługi cyfrowej, lecz także stworzyć bardziej elastyczne...

Gulf Bank, jeden z największych banków w Kuwejcie, rozpoczął wieloletni projekt przekształcenia obsługi klienta z firmą Avaya. Jego celem jest zapewnienie klientom obsługi wielokanałowej (multiexperience). Pakiet rozwiązań wdrażany przez Gulf Bank jest oparty na rozwiązaniu Avaya OneCloud CCaaS i pozwoli bankowi nie tylko spełniać oczekiwania klientów w zakresie obsługi cyfrowej, lecz także stworzyć bardziej elastyczne środowisko pracy dla agentów telecentrum chcących pracować z dowolnego miejsca.

Szczegóły dostępne (informacja prasowa w języku angielskim) na stronie: https://www.avaya.com/en/about-avaya/newsroom/pr-uae-201206/