IQiyi

13.05.2020 - Autor: Avaya Polska

Rozwiązania Avaya wspierają transmisję wideo dla ponad 500 mln użytkowników platformy iQIYI

iQIYI, jedna z największych na świecie platform internetowych oferujących transmisję strumieniową wideo, która obsługuje 500 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, wdrożyła rozwiązania do komunikacji i współpracy firmy Avaya. Wdrożone systemy zapewniają ciągłość biznesową i obsługę ogromnej bazy klientów, szczególnie w okresie panującej pandemii i  wymuszonej pracy zdalnej. iQIYI wdrożyła system inteligentnego biura zbudowany w oparciu o...

iQIYI, jedna z największych na świecie platform internetowych oferujących transmisję strumieniową wideo, która obsługuje 500 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, wdrożyła rozwiązania do komunikacji i współpracy firmy Avaya. Wdrożone systemy zapewniają ciągłość biznesową i obsługę ogromnej bazy klientów, szczególnie w okresie panującej pandemii i  wymuszonej pracy zdalnej.

iQIYI wdrożyła system inteligentnego biura zbudowany w oparciu o aplikacje unified communications firmy Avaya. System ten umożliwia tysiącom pracowników iQIYI bezproblemową pracę z dowolnego miejsca, z dostępem do tych samych funkcji i aplikacji biznesowych, które mają do dyspozycji w biurze. Możliwość szybkiego i elastycznego organizowania spotkań, współpracy pomiędzy pracownikami oraz uzyskiwania dostępu do zasobów z dowolnego miejsca to tylko niektóre korzyści
z szeroko zakrojonej modernizacji rozwiązań unified communications w firmie iQIYI. Rozwiązanie Avaya używane przez iQIYI wspiera komunikację dla 9000 pracowników w 15 oddziałach w Chinach, w tym w centrali w Pekinie.

Firma już teraz osiągnęła zwrot z inwestycji, dzięki obniżeniu kosztów konserwacji sieci na skutek zastosowania nowego, zaawansowanego rozwiązania  do monitoringu stworzonego specjalnie dla iQIYI przez dział Avaya Professional Services. W razie zakłóceń rozwiązanie do monitoringu powiadamia dział IT drogą mailową lub telefonicznie i przekazuje wskazówki dotyczące możliwości rozwiązania problemów.

Pełna treść informacji prasowej (w języku angielskim) dostępna na stronie: https://www.avaya.com/en/about-avaya/newsroom/pr-us-200504/