11.12.2020 - Autor: Avaya Polska

Szpital Amerykański w Dubaju we współpracy z firmą Avaya usprawnia system obsługi komunikacyjnej pacjentów

Szpital Amerykański w Dubaju (American Hospital in Dubai, AHD), jeden z pierwszych prywatnych dostawców usług medycznych w regionie, znany ze znakomitego wyposażenia i najwyższych standardów opieki, nawiązał współpracę z firmą Avaya. Celem tej współpracy jest zapewnienie pacjentom jeszcze lepszej obsługi dzięki najnowocześniejszym technologiom call center i systemowi zarządzania relacjami z klientem. Wdrożone rozwiązania personalizują usługi,...

Szpital Amerykański w Dubaju (American Hospital in Dubai, AHD), jeden z pierwszych prywatnych dostawców usług medycznych w regionie, znany ze znakomitego wyposażenia i najwyższych standardów opieki, nawiązał współpracę z firmą Avaya. Celem tej współpracy jest zapewnienie pacjentom jeszcze lepszej obsługi dzięki najnowocześniejszym technologiom call center i systemowi zarządzania relacjami z klientem. Wdrożone rozwiązania personalizują usługi, upraszczają dostęp do opieki medycznej i usprawniają procesy.

Współpraca z firmą Avaya umożliwi szpitalowi wdrożenie w call center kompleksowego pakietu usług cyfrowych, które ułatwią personelowi komunikację z pacjentami w trakcie leczenia. Pakiet ten, łączący ludzi, zasoby, dane i rozwiązania, pomaga placówce w optymalizacji działań, a pracownikom sprawującym opiekę nad pacjentami zapewnia bezproblemową komunikację.

Podstawowe rozwiązanie Avaya OneCloud CCaaS zostało wzbogacone o szereg aplikacji zaprojektowanych z myślą o najważniejszych potrzebach związanych z obsługą pacjenta, w szczególności ciągłości i spójności obsługi od chwili umówienia wizyty po usługi świadczone po zakończeniu leczenia.

Wdrożone rozwiązania cyfrowe udostępniają pacjentom wiele sposobów łączenia się ze szpitalem oraz obsługę wielu kanałów komunikacji przychodzącej i wychodzącej. Usprawniają również pracę systemów zaplecza, które przetwarzają dane i informacje.

Zintegrowane z systemem informatycznym szpitala rozwiązanie CRM Connector skraca czas odpowiedzi na telefony pacjentów. Ponadto baza wiedzy Extensive Knowledge Base zdecydowanie przyspiesza połączenia i potwierdzanie zgłoszeń, co zwiększa zadowolenie pacjentów. Z kolei moduł badania opinii klientów (Customer Survey Module) przekierowuje rozmówców do ankiety, aby możliwa była ocena jakości usługi agenta. Uzyskane w ten sposób dane są przekazywane do kompleksowego systemu zarządzania, co pozwala szpitalowi na monitorowanie poziomu zadowolenia klientów i poziomu Net Promoter Score, czyli Wskaźnika Rekomendacji Netto.

Równocześnie moduł Social Media Connector umożliwia szpitalowi komunikowanie się z pacjentami za pomocą wybranych przez nich kanałów, a Call Back Module automatycznie zarządza odrzuconymi i nieudanymi połączeniami, i może zostać włączony w kampanię wychodzącą. Wśród nowych usprawnień należy również wymienić usługę automatycznych powiadomień SMS, która pozwala zredukować liczbę wizyt odwoływanych w ostatniej chwili.

Szczegóły znajdą Państwo na stronie (informacja prasowa w języku angielskim): https://www.avaya.com/en/about-avaya/newsroom/pr-uae-201208/