30.04.2020 - Autor: Avaya Polska

W czasie pandemii z rozwiązań Avaya do pracy zdalnej korzystają 2 miliony osób z ponad 11 000 firm na całym świecie

Dzięki wykorzystaniu narzędzi Avaya firmy mogą zachować ciągłość biznesu. Pandemia wirusa COVID-19 wywarła ogromny wpływ na ludzi i organizacje na całym świecie. Firmy, bez względu na ich wielkość, musiały zmienić sposoby pracy, a jednocześnie radzić sobie z dużym wzrostem próśb o pomoc oraz zapytań ze strony klientów. Firma Avaya Holdings Corp. podjęła szybkie działania, aby umożliwić...

Dzięki wykorzystaniu narzędzi Avaya firmy mogą zachować ciągłość biznesu.

Pandemia wirusa COVID-19 wywarła ogromny wpływ na ludzi i organizacje na całym świecie. Firmy, bez względu na ich wielkość, musiały zmienić sposoby pracy, a jednocześnie radzić sobie z dużym wzrostem próśb o pomoc oraz zapytań ze strony klientów. Firma Avaya Holdings Corp. podjęła szybkie działania, aby umożliwić przedsiębiorstwom, szkołom, rządom i innym organizacjom pracę w dowolnym miejscu. Dzięki wdrożeniu rozwiązań zdalnej pracy każdego dnia coraz więcej ludzi komunikuje się i współpracuje z innymi oraz utrzymuje produktywność, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo.

W czasie pandemii koronawirusa z rozwiązań Avaya do pracy zdalnej korzystają ponad 2 miliony osób. Avaya zaoferowała swoim klientom również bezpłatne 90-dniowe licencje, aby umożliwić pracę zdalną z zachowaniem wysokiego poziomu zaangażowania. W ciągu zaledwie paru tygodni Avaya pomogła ponad 11 000 organizacjom, takim jak Humana, IBM, Boston Scientific, FDIC, General Atomics, Hainan Airlines, Carlson Wagonlit, Gateway Health, Deutsche Telekom IT GmbH, Texas Children’s Hospital, Westcon, Teleperformance oraz agencjom rządowym, których działania w czasie kryzysu wspiera jako zaufany partner.

Firma Avaya dostarcza narzędzia do pracy zdalnej dla pracowników z całego świata, obsługujemy firmy zatrudniające dziesiątki tysięcy pracowników, a czasami nawet więcej — powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Avaya. Naszym priorytetem jest wspieranie klientów wszystkimi dostępnymi sposobami, aby pomóc im zachować ciągłość biznesową, przestawić ich pracowników na pracę zdalną oraz zmniejszyć stres, jaki odczuwają w związku z obecnym kryzysem.

Za pomocą technologii Avaya niemieckie przedsiębiorstwo Deutsche Telekom umożliwiło pracę zdalną tysiącom swoich pracowników. Dzięki wsparciu firmy Avaya w ciągu czterech dni zapewniliśmy pracę zdalną dodatkowym 7000 pracowników naszych contact centers powiedział Jörg Meinunger z firmy Deutsche Telekom IT GmbH. Nasi agenci mogą teraz zdalnie udzielać klientom kompleksowych porad, odpowiadać na ich pytania i rozwiewać ich obawy. W ten sposób możemy cały czas koncentrować się na potrzebach klientów, nawet w tak trudnych czasach jak obecne.

Pełna treść komunikatu (w języku angielskim) dostępna na stronie:
https://www.avaya.com/en/about-avaya/newsroom/pr-us-200409/