5.06.2020 - Autor: Avaya Polska

Avaya ogłasza wyniki za drugi kwartał roku finansowego 2020

· Przychody ze sprzedaży oprogramowania i usług osiągnęły rekordowy poziom 88% łącznych przychodów · Przychody cykliczne stanowiły 64% łącznych przychodów, co oznacza wzrost o 5 punktów procentowych w porównaniu z poprzednim kwartałem · Przychody z usług w chmurze, współpracy z partnerami i subskrypcji wzrosły w porównaniu z poprzednim kwartałem o 5 punktów procentowych do 23%...

· Przychody ze sprzedaży oprogramowania i usług osiągnęły rekordowy poziom 88% łącznych przychodów

· Przychody cykliczne stanowiły 64% łącznych przychodów, co oznacza wzrost o 5 punktów procentowych w porównaniu z poprzednim kwartałem

· Przychody z usług w chmurze, współpracy z partnerami i subskrypcji wzrosły w porównaniu z poprzednim kwartałem o 5 punktów procentowych do 23%

· 31 marca firma wprowadziła na rynek rozwiązanie Avaya Cloud Office

Firma Avaya ogłosiła swoje wyniki finansowe za drugi kwartał roku finansowego 2020. Firma poprawiła wszystkie kluczowe wskaźniki strategiczne i kontynuuje planową migrację do modelu opartego na usługach w chmurze i oprogramowaniu jako usłudze (SaaS). Łączne przychody osiągnęły poziom 682 mln USD. Przychody cykliczne stanowiły 64% łącznych przychodów, co oznacza wzrost o 5 punktów procentowych w porównaniu z poprzednim kwartałem i rok do roku. Przychody z usług w chmurze, współpracy z partnerami i subskrypcji wzrosły do 23% z 18% w poprzednim kwartale, natomiast przychody ze sprzedaży oprogramowania i usług wyniosły 88% łącznych przychodów, co stanowi historyczny rekord.

Drugi kwartał był dla nas udany pod wieloma względami. Jestem bardzo dumny z tego, jak Avaya sobie radzi w warunkach globalnego kryzysu spowodowanego pandemią COVID-19 ― stwierdził Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Avaya. Ostatnie tygodnie pokazały, jak ważne dla nas wszystkich są technologie umożliwiające zdalną komunikację i współpracę oraz jak bardzo potrzebna jest modernizacja dotychczas używanej infrastruktury i innych urządzeń. Wzrosło zapotrzebowanie na rozwiązania współpracy wideo, takie jaka platforma Spaces, na rozszerzenia call centers umożliwiające zdalną pracę z dowolnego miejsca, a także na elastyczne modele używania produktów i usług, jakie stosujemy w naszych produktach udostępnianych w chmurze lub na zasadzie subskrypcji. Naszym priorytetem jest wspieranie klientów wszystkimi dostępnymi sposobami, aby pomóc im zachować ciągłość biznesową, przestawić ich pracowników na pracę zdalną oraz zmniejszyć stres, jaki odczuwają w związku z obecną sytuacją – dodał Chirico.

Pełna treść informacji prasowej (w języku angielskim) dostępna na stronie: https://www.avaya.com/en/about-avaya/newsroom/pr-us-200511/