20.10.2021 - Autor: Avaya Polska

Avaya Experience Builders — partnerzy, programiści i usługi firmy Avaya

Ekosystem firmy Avaya pozwoli klientom osiągać lepsze wyniki biznesowe w gospodarce opartej na doświadczeniach. Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających oraz upraszczających procesy komunikacji i współpracy zaprezentowała Avaya Experience Builders™ — globalną platformę, której zadaniem jest łączyć ze sobą usługi, partnerów i deweloperów firmy w jeden ekosystem, zaprojektowany, aby ułatwić przedsiębiorstwom budowanie lepszych doświadczeń po stronie klientów, a także...

Ekosystem firmy Avaya pozwoli klientom osiągać lepsze wyniki biznesowe w gospodarce opartej na doświadczeniach.

Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających oraz upraszczających procesy komunikacji i współpracy zaprezentowała Avaya Experience Builders™ — globalną platformę, której zadaniem jest łączyć ze sobą usługi, partnerów i deweloperów firmy w jeden ekosystem, zaprojektowany, aby ułatwić przedsiębiorstwom budowanie lepszych doświadczeń po stronie klientów, a także pracowników — niezależnie od tego, gdzie i kiedy komunikacja oraz współpraca ma miejsce. W obliczu diametralnej zmiany potrzeb, ten ekosystem pozwoli na zapewnienie klientom i pracownikom doświadczeń nowej generacji dzięki platformie Avaya OneCloud™ wspieranej przez sztuczną inteligencję.  

„To, jak ludzie czują się w interakcjach z firmami, jest obecnie ważniejsze niż same produkty i usługi, które kupują, a każda firma musi zapewnić niezapomniane chwile, które ukształtują zaangażowanie, satysfakcję oraz lojalność klientów i pracowników,” — mówi Jim Chirico, dyrektor generalny firmy Avaya. „Nasi klienci-przedsiębiorstwa – proszą nas o szczegółową wiedzę na temat budowania lepszych doświadczeń. Ich zapewnienie nie jest jednak możliwe przy użyciu monolitycznych aplikacji – szczególnie w świecie, który przeniósł się do chmury. Experience Builders będą w stanie dostarczyć rozwiązania, które są dopasowane do specyficznych potrzeb klientów, angażujące i które nie będą obciążające dla użytkowników. Dzięki tak zbudowanej współpracy i komunikacji, możliwe będzie tworzenie znacznie głębszych relacji z klientami i pozyskiwanie nowych źródeł przychodów.” 

Avaya Experience Builders ułatwia firmom budowanie i dostarczanie tego typu doświadczeń w ramach ich ograniczonych lub rozproszonych funkcji programistycznych. Platforma zapewnia dokładnie taką skalę wsparcia we wspólnym rozwoju, jakiej potrzebują poszczególne firmy — niezależnie od tego, czy chodzi o istniejące doświadczenia, tworzenie zupełnie nowych, czy też wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji, aby umożliwić użytkownikom końcowym samodzielne komponowanie swoich doświadczeń. 

„Budowanie przyszłości wymaga nowego sposobu myślenia o projektowaniu i rozwijaniu doświadczeń” — mówi Simon Harrison, dyrektor ds. marketingu w firmie Avaya. „Firma Avaya jest zaangażowana 
w dalsze wspieranie naszych klientów w reagowaniu na nowe, elastyczne wyzwania związane z pracą za pomocą najlepszych w swojej klasie innowacji. Avaya Experience Builders to społeczność, która zapewnia niezrównane możliwości rozwoju i wdrażania Total Experience. Takie podejście pozwala na lepsze poruszanie się po nieznanych wodach — w czasach, w których wszyscy wkraczamy w nową rzeczywistość”.    

„Platforma Avaya Experience Builders powstała, ponieważ Avaya dostrzegła potrzebę rozszerzania możliwości przedsiębiorstw poza mury korporacji — tak, aby połączyć partnerów, programistów, 
a nawet klientów w jeden ekosystem, który pozwoli tworzyć doświadczenia wspierane przez AI” — wyjaśnia Zeus Kerravala z firmy ZK Research. „Unikatowa wiedza ekspercka firmy Avaya, duże grono partnerów technologicznych, znaczący zasięg kanałów oraz ogromna globalna baza klientów składają się na jeden z największych tego typu ekosystemów, jakie są obecnie dostępne na rynku”. 

Komponenty platformy Avaya Experience Builders  

 Ludzie: 

  • Ponad 250 partnerów technologicznych, w tym dostawcy technologii AI 
  • Ponad 32 000 firm zrzeszonych w Avaya DevConnect  
  • Ponad 154 000 zarejestrowanych programistów — w tym 24 000 korzystających z Avaya OneCloud CPaaS 
  • 7 200 partnerów i agentów handlowych 

 Rozwiązania i narzędzia: 

  • Avaya Hybrid Cloud Services, Omnichannel Services oraz AI Services to zaawansowane narzędzia, w tym ramy, konektory i gotowe przepływy pracy, do rozwiązywania złożonych problemów i przypadków użycia. Obejmuje to ponad 40 interfejsów API (liczba ta stale rośnie) do łączenia istniejących systemów Avaya z nowymi aplikacjami w chmurze, które stanowią odpowiedź na nowe przypadki użycia hybrydowych środowisk pracy. 
  • Avaya OneCloud to wielokrotnie nagradzana platforma do komunikacji i współpracy, która stanowi podstawę budowania nowych doświadczeń. Avaya OneCloud obejmuje rozwiązania Avaya OneCloud UCaaS, Avaya OneCloud CCaaS oraz OneCloud CPaaS, które niedawno zdobyło nagrodę Best CPaaS of 2021 przyznawaną przez UC Today (panel analityków branżowych). 
  • Wizja wykorzystania AI — w ostatnim czasie firma Avaya zdobyła nagrodę Best Use of AI for 2021 przyznawaną przez UC Today (panel analityków branżowych). 

W tym tygodniu, w czasie targów GITEX, firma Avaya udostępnia wersje demonstracyjne niektórych funkcjonalności Avaya Experience Builders™.  Więcej informacji można znaleźć na stronie Avaya.com/AvayaExperienceBuilders.