11.03.2021 - Autor: Avaya Polska

Avaya wprowadza na rynek nowe urządzenia ułatwiające współpracę zdalnych pracowników

Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, przedstawiła nowe urządzenia, które znacznie usprawnią pracę grupową. W nowej ofercie znajduje się udoskonalone urządzenie Avaya Vantage™ K155 z wbudowaną usługą Amazon Alexa, nowy aparat telefoniczny Avaya IP Conference Phone B129 oraz kamera Avaya Huddle Camera HC010.  Urządzenie Avaya Vantage K155 zostało zmodernizowane z myślą o zdalnych pracownikach pod kątem...

Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, przedstawiła nowe urządzenia, które znacznie usprawnią pracę grupową. W nowej ofercie znajduje się udoskonalone urządzenie Avaya Vantage™ K155 z wbudowaną usługą Amazon Alexa, nowy aparat telefoniczny Avaya IP Conference Phone B129 oraz kamera Avaya Huddle Camera HC010. 

Urządzenie Avaya Vantage K155 zostało zmodernizowane z myślą o zdalnych pracownikach pod kątem uproszczenia obsługi i zwiększenia produktywności. Rozwiązanie ma poziomy ekran dotykowy 
klawiaturę fizyczną. Dzięki integracji z platformą współpracy Avaya Spaces umożliwia doskonałą komunikację wirtualną i współdziałanie w grupie. Rozszerza Composable Home Office ― modułowe rozwiązanie dla biur domowych firmy Avaya, w którym wykorzystano ofertę Avaya OneCloud obejmującą usługi UCaaSCCaaS i CPaaSKompleksowe, modułowe rozwiązanie pozwala przedsiębiorstwom na tworzenie spersonalizowanego i bardziej produktywnego środowiska pracy zdalnej dla pracowników i agentów obsługi klienta.   

Kamera HD, szerokopasmowa technologia audio, łączność bezprzewodowa i nowa technologia przełączania ekranów ― wszystko to sprawia, że Avaya Vantage K155 zapewnia jeszcze większą elastyczność podczas tele– i wideokonferencji. Widok prezentowanych treści i uczestników spotkania można w każdej chwili przenieść na większy ekran. Wystarczy dotknąć urządzenie, a konferencja pojawi się na ekranie laptopa, gdzie można kontynuować prezentację. 

Avaya zintegrowała z urządzeniami Avaya Vantage™ usługę Amazon Alexa, aby zapewnić w środowisku pracy łatwy dostęp do funkcji, do których wielu pracowników przyzwyczaiło się już w domu.  Dzięki tej wbudowanej usłudze użytkownik może poprosić swoje urządzenie Avaya Vantage o połączenie z uczestnikami kolejnego spotkania lub udzielenie porady dotyczącej planu dnia, a także skorzystać z wielu innych możliwości.  Alexa jest na razie dostępna w urządzeniach Avaya Vantage oferowanych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.   

Rozwiązania firmy Avaya umożliwiły pracownikom na całym świecie pracę zdalną z zachowaniem poziomu efektywności, osiąganego w biurze. Gdy rozpocznie się powrót do biur, scenariusz się odwróci i będziemy chcieli umożliwić pracownikom dalsze korzystanie z funkcji używanych w domach ― powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes wykonawczy i dyrektor działu produktów w firmie Avaya. Usługa Amazon Alexa uzupełnia wyjątkowy zestaw modułów, który Avaya udostępnia użytkownikom, aby mogli budować z nich nowe funkcje potrzebne pracownikom i klientom 

Wśród nowych urządzeń znalazły się również: 

  • Avaya IP Conference Phone B129 ― urządzenie obsługujące telekonferencje z udziałem maksymalnie 12 uczestników, wyposażone w technologię Avaya OmniSound™. Cztery mikrofony, technologia kształtowania wiązki, Bluetooth i złącza USB usprawniają każde zdalne spotkanie i wszystkie aspekty współpracy.  
  • Avaya Huddle Camera HC010 ― najnowsza kamera Avaya ze złączem USB. Ta wyjątkowo ekonomiczna opcja HD z zoomem cyfrowym 4X umożliwia tworzenie filmów wideo profesjonalnej jakości.      

Nowe urządzenia są sprzedawane w ramach oferty Avaya Device as a Service (DaaS), co zapewnia ich szeroką dostępność za niewielką miesięczną opłatą.   

Dodatkowe materiały