14.07.2021 - Autor: Avaya Polska

Avaya wśród czołowych graczy w raporcie „IDC MarketScape: Worldwide CPaaS 2021 Vendor Assessment”

Avaya została zaliczona do Major Players (czołowych graczy) w raporcie firmy IDC MarketScape 2021 Worldwide Communications Platform as a Service Vendor Assessment. Firma zawdzięcza to swojej platformie Avaya OneCloud™ CPaaS, która umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie i udostępnianie biznesowych rozwiązań komunikacyjnych zapewniających wysoką efektywność oraz wyjątkowe doświadczenia zarówno pracownikom, jak i klientom.   Jak czytamy w raporcie IDC, Avaya „ma kilkadziesiąt lat doświadczenia i zapewnia duże możliwości w zakresie wsparcia klientów. W ciągu ostatnich dwóch lat firma znacznie się rozwinęła. Dziś oferuje...

Avaya została zaliczona do Major Players (czołowych graczy) w raporcie firmy IDC MarketScape 2021 Worldwide Communications Platform as a Service Vendor Assessment. Firma zawdzięcza to swojej platformie Avaya OneCloud™ CPaaS, która umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie i udostępnianie biznesowych rozwiązań komunikacyjnych zapewniających wysoką efektywność oraz wyjątkowe doświadczenia zarówno pracownikom, jak i klientom.  

Jak czytamy w raporcie IDC, Avaya „ma kilkadziesiąt lat doświadczenia i zapewnia duże możliwości w zakresie wsparcia klientów. W ciągu ostatnich dwóch lat firma znacznie się rozwinęła. Dziś oferuje bardziej spójną i ściślej zintegrowaną platformę. Avaya posiada ogromne doświadczenie oraz możliwość integracji rozwiązań z platformami ujednoliconej komunikacji (UCC), call center (CC) lub CRM. Avaya tworzy rozwiązania do angażowania klienta przeznaczone dla firm różnej wielkości, z możliwością skalowania stosownie do potrzeb”. 

IDC przewiduje, że wartość globalnego rynku rozwiązań CPaaS wzrośnie z 4,3 mld USD w 2019 roku do 17,7 mld USD w 2024 r., co oznacza skumulowany roczny wskaźnik wzrostu na poziomie 33%[1]. Dzięki elementom, które można ze sobą łączyć, Avaya OneCloud™ CPaaS zapewnia przedsiębiorstwom większą elastyczność. Umożliwia rozszerzanie rozwiązań usprawniających komunikację i współpracę, ich efektywne wykorzystywanie i dostosowywanie do własnych potrzeb. Projekty, których realizacja wymagała kiedyś kilku miesięcy lub lat, dziś zajmują czas liczony w tygodniach, dniach, a nawet godzinach. W platformie Avaya OneCloud™ CPaaS wykorzystano ponad 4400 patentów z zakresu polepszania doświadczeń pracowników i klientów oraz transformacji cyfrowej. Dzięki temu jej użytkownicy mogą korzystać zarówno ze wszystkich zalet rozwiązań chmurowych, jak i ze swoich wcześniejszych inwestycji. Wyjątkowe interfejsy API umożliwiają pełną integrację platformy z istniejącymi systemami. 

„Coraz więcej przedsiębiorstw wdraża platformy CPaaS, aby w swoich działaniach uwzględniać wymagania każdego klienta” ― powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes i dyrektor ds. produktów w firmie Avaya. „Platforma Avaya OneCloud™ CPaaS upraszcza i przyspiesza procesy biznesowe dzięki łatwej integracji efektywnych funkcji sztucznej inteligencji i automatyzacji sterowanej przepływem danych (jako warstwy innowacji) z istniejącymi już aplikacjami. Integracja ta obejmuje pełny zakres funkcji ujednoliconej komunikacji i polepszania doświadczeń klienta. Umożliwia połączenie najwyższej klasy technologii udostępnianych przez cały ekosystem firmy Avaya z innymi znanymi aplikacjami”. 

„Technologie chmurowe zyskały ogromne znaczenie w branży telekomunikacyjnej. Obniżyły bariery wejścia na rynek, ułatwiły też obsługę i rozszerzanie systemów” ― powiedziała Courtney Munroe, wiceprezes ds. globalnych badań rynku telekomunikacyjnego w firmie IDC. „Platformy CPaaS stanowią połączenie rozwiązań komunikacyjnych i technologii chmurowych. Obejmują platformy programowania oparte na chmurze oraz niezbędne interfejsy programistyczne (API), które umożliwiają programistom łatwą integrację funkcji komunikacyjnych bezpośrednio z aplikacjami i przepływami pracy zarówno wewnętrznymi, jak i przeznaczonymi do obsługi klienta”.  

Jak wynika z raportu IDC 2021 CPaaS MarketScape, „Avaya ma kilkadziesiąt lat doświadczenia i zapewnia duże możliwości w zakresie wsparcia. Dysponuje ogromnym systemem dystrybucji, obejmującym 2700 partnerów, a jej produkty można zintegrować z ponad 200 rozwiązaniami oferowanymi przez partnerów w dziedzinie oprogramowania i systemów CRM. Firma udostępnia również kompleksowy pakiet usług do komunikacji w chmurze pod nazwą Avaya OneCloud CPaaS”. 

W omawianym raporcie IDC MarketScape oceniono dostawców platform CPaaS, które umożliwiają świadczenie usług serwerowych w chmurze oraz zarządzanie interfejsami API. Dostawcy takich platform oferują komunikacyjne interfejsy API (standardowo) oraz narzędzia upraszczające proces programowania, wymagane do tworzenia i wdrażania rozwiązań komunikacyjnych w czasie rzeczywistym. 

 

Dodatkowe materiały 

  • Pobierzraport „IDC MarketScape: Worldwide CPaaS 2021 Vendor Assessment”. 

 

[1] https://news.avaya.com/cp-avaya-cpaas-idc-wp-reg?CTA=21CPS-GL-IDC-VSPOT-WP&TAC=21CPS-GL-IDC-VSPOT-WP-CO