1.07.2021 - Autor: Avaya Polska

Avaya wyróżniona po raz czwarty z rzędu w rankingu Aragon Research dotyczącym rozwiązań do ujednoliconej komunikacji i współpracy

Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy została uznana za lidera w rankingu The Aragon Research Globe for Unified Communications and Collaboration (UC&C) 2021. Ocena opierała się na kompletności strategii i wydajności. Rozwiązania Avaya OneCloud™ UCaaS przekształciły tradycyjne spotkania wideo, umożliwiając współpracę w trybie stałej dostępności (always-on). Pomagają one...

Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy została uznana za lidera w rankingu The Aragon Research Globe for Unified Communications and Collaboration (UC&C) 2021. Ocena opierała się na kompletności strategii i wydajności.

Rozwiązania Avaya OneCloud™ UCaaS przekształciły tradycyjne spotkania wideo, umożliwiając współpracę w trybie stałej dostępności (always-on). Pomagają one firmom sprostać wyzwaniom dynamicznie zmieniającego się świata, w którym praca odbywa się z dowolnego miejsca i polega na ciągłej, wielowymiarowej współpracy. W miarę jak świat zmierza w kierunku nowych, hybrydowych modeli pracy, Avaya ułatwia współpracę pracownikom z różnych działów i lokalizacji.

Według raportu, którego autorem jest główny analityk Aragon Research Jim Lundy, w ramach OneCloud UcaaS Avaya oferuje szeroką gamę rozwiązań do ujednoliconej komunikacji i współpracy dostępnych zarówno w chmurze jak i w środowisku lokalnym.

Rozwiązanie Avaya Cloud Office™ zaprojektowane przez RingCentral zostało bardzo dobrze przyjęte przez sieć partnerów firmy Avaya. Avaya Spaces® to natywna platforma firmy Avaya, która udostępnia kompletne rozwiązanie do ujednoliconej komunikacji i współpracy wraz z obsługą spotkań, wiadomości i telefonii. Rozwiązanie Spaces jest zbudowane w oparciu o modułową architekturę CPaaS, umożliwiającą przedsiębiorstwom tworzenie złożonych i konfigurowalnych rozwiązań, których potrzebują dla poszczególnych pionów lub przepływów pracy.

— powiedział Lundy.

Aragon Research przewiduje, że do 2023 roku „rozmowy człowiek-człowiek oraz człowiek-chatbot będą prawie tak samo popularne”. Avaya wykorzystuje sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe na nowe sposoby w swojej platformie OneCloud, aby zapewnić bardziej spersonalizowaną obsługę w danym momencie. Obejmuje to pionierskie wykorzystanie sztucznej inteligencji w celu zwiększenia wpływu i korzyści płynących z doświadczeń wizualnych, dźwiękowych oraz współpracy w ramach oferty rozwiązań do ujednoliconej komunikacji (UCaaS). Raport zauważa, że „Avaya uczyniła sztuczną inteligencję częścią swojej strategii UC&C, a jej partnerstwo z NVIDIA jest posunięciem, które inni najprawdopodobniej będą naśladować”.

Aby firmy mogły odnieść sukces w przyszłości, ważne jest, aby już dziś wykorzystywać nowe sposoby współpracy i kontaktu z klientami i pracownikami.

Przedsiębiorstwa i ich klienci polegają na rozwiązaniach do współpracy, które są niezawodne, bezpieczne i łatwe w obsłudze, niezależnie od tego, czy pracownicy są w biurze, w domu czy w podróży. Avaya OneCloud odpowiada na potrzeby zarówno pracowników, jak i klientów, ponieważ ich potrzeby są coraz bardziej powiązane i wszystkie przedsiębiorstwa przechodzą na nowe tryby pracy, niezależnie od geografii.

— powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes 
i dyrektor Avaya ds. produktów.

W obliczu pilnej potrzeby umożliwienia pracy zdalnej na całym świecie jednym z najlepszych sposobów, w jaki przedsiębiorstwa mogą wspierać swoje zdalne zespoły, jest komunikacja za pomocą platformy do ujednoliconej komunikacji i współpracy

Avaya wykorzystuje swoje wysoce elastyczne aplikacje w ofercie chmurowej i jest dobrze przygotowana do zaspokajania potrzeb przedsiębiorstw dzięki coraz szerszej gamie inteligentnych rozwiązań wideo.

— powiedział Jim Lundy, Aragon Research.

Aragon Research Globe to narzędzie oceny rynku, które wizualizuje ocenę konkretnego rynku 
i działających na nim dostawców przeprowadzoną przez Aragon Research. Aragon Research przeanalizował 16 głównych dostawców na rynku, który skupia się na wszystkich formach współpracy i komunikacji w oparciu o jego trzy wymiary umożliwiające ocenę porównawczą uczestników danego rynku. „Liderzy” to podmioty mające kompleksowe strategie zgodne z kierunkiem rozwoju branży 
i potrzebami rynku oraz zdolne skutecznie je realizować.