19.05.2021 - Autor: Avaya Polska

Firma Avaya została uznana za lidera w raporcie Aragon Research Globe w zakresie rozwiązań do wideokonferencji

Firma Avaya poinformowała, że została uznana za lidera w raporcie Aragon Research Globe for Video Conferencing za 2021 r. Avaya dostarcza klientom rozwiązania przeznaczone dla cyfrowego miejsca pracy, które tworzone są w oparciu o założenie, że praca to nie tylko to, co dzieje się w trakcie spotkania, lecz także to, co dzieje się przed i po nim.   Wykorzystanie spotkań wideo gwałtownie wzrasta — od początku pandemii...

Firma Avaya poinformowała, że została uznana za lidera w raporcie Aragon Research Globe for Video Conferencing za 2021 r. Avaya dostarcza klientom rozwiązania przeznaczone dla cyfrowego miejsca pracy, które tworzone są w oparciu o założenie, że praca to nie tylko to, co dzieje się w trakcie spotkania, lecz także to, co dzieje się przed i po nim.  

Wykorzystanie spotkań wideo gwałtownie wzrasta — od początku pandemii COVID-19 ogromna liczba pracowników zdalnych korzysta z tego rodzaju komunikacji. Badania pokazują jednak, że wielu pracowników ma trudności z korzystaniem z narzędzi do spotkań wideo, co wpływa na ich produktywność. Rozwiązania Avaya OneCloud™ UCaaS przekształciły tradycyjne spotkania wideo, umożliwiając współpracę w trybie stałej dostępności (always-on). Pomagają one firmom sprostać wyzwaniom nieprzewidywalnego świata, w którym praca odbywa się z dowolnego miejsca, dzięki ciągłej, wielowymiarowej współpracy. Avaya umożliwia współpracę pomiędzy pracownikami z różnych działów i lokalizacji w sposób, który pomaga uniknąć zmęczenia rozmowami wideo typowego dla większości aplikacji wideo. 

Wizja firmy Avaya dotycząca ewolucji wideokonferencji w kierunku rozwiązań do współpracy pozwoliła jej znaleźć się w czołówce kategorii Liderów (Aragon Leaders). Według raportu1, którego autorem jest główny analityk firmy Aragon Research Jim Lundy, „w 2020 roku Avaya kontynuowała inwestycje i innowacje w zakresie współpracy, podejmując szereg działań mających na celu rozszerzenie swojej oferty”.  

Uważamy, że do uwzględnienia nas w raporcie przyczyniły się następujące rozwiązania: 

  • Avaya Spaces, inteligentna platforma do spotkań wideo, umożliwiająca pracę zespołową i uzupełniona dzięki partnerstwu Avaya z firmą NVIDIA. Platforma udostępnia udoskonalone funkcje wideo oparte na sztucznej inteligencji zarówno w przypadku spotkań o niskiej przepustowości, jak i tych wymagających wysokiej jakości połączenia. Avaya jako pierwsza firma wprowadza na rynek te unowocześnione funkcje i oferuje bardziej płynne, wciągające wrażenia wideo, które są odczuwalne dla użytkowników. 
  • Rozwiązanie Avaya Cloud Office opracowane przez firmę RingCentral nadal zyskuje na popularności dzięki dużej bazie instalacyjnej, a Avaya jest jednym z niewielu dostawców, których systemy wykorzystujące wirtualne pokoje obsługują wideo w rozdzielczości 4K. 
  • Integracje Avaya z Apple, Google, Microsoft Teams i Office oraz Salesforce/Slack przyciągają nowych klientów. Avaya uczyniła sztuczną inteligencję częścią swojej oferty rozwiązań do ujednoliconej komunikacji i współpracy (UCC), a jej partnerstwo z firmą NVIDIA w celu zintegrowania czołowej technologii w tej dziedzinie z Avaya Spaces jest posunięciem, które inni dostawcy najprawdopodobniej będą naśladować. 

2020 zostanie zapamiętany jako rok, w którym wideokonferencje wyprzedziły audiokonferencje jako preferowany przez ludzi sposób komunikowania się i spotykania” — powiedział Jim Lundy, dyrektor generalny i główny analityk, Aragon Research. „Praca hybrydowa staje się nową normą, a wielu współpracowników już zawsze będzie pracować zdalnie. Wraz z przesunięciem punktu ciężkości na spotkania wideo Avaya jest dobrze przygotowana do zaspokojenia potrzeb przedsiębiorstw dzięki coraz szerszej ofercie inteligentnych rozwiązań wideo”. 

„Avaya pomaga przedsiębiorstwom na całym świecie wkraczać w nowy świat pracy, który jest coraz bardziej nieplanowany, dynamiczny i oparty na współpracy — a praca jest obecnie wykonywana w dowolnym miejscu i czasie” — powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes i dyrektor ds. produktów w firmie Avaya. „Przedsiębiorstwa i ich klienci polegają na rozwiązaniach do współpracy, które są niezawodne, bezpieczne i łatwe w obsłudze, niezależnie od tego, czy pracownicy są w biurze, w domu czy w podróży. Avaya umożliwia firmom elastyczną i ciągłą współpracę przez zapewnienie wyjątkowej obsługi w tym nowym środowisku pracy”. 

Aragon Research Globe to narzędzie oceny rynku, które wizualizuje ocenę konkretnego rynku i działających na nim dostawców. Aragon Research przeanalizował 21 dużych dostawców na rynku skupionym wokół różnych form komunikacji i współpracy z zastosowaniem trzech wymiarów analiz: strategia, wyniki i zasięg. „Liderzy” to podmioty mające kompleksowe strategie zgodne z kierunkiem rozwoju branży i potrzebami rynku oraz zdolne skutecznie je realizować. 

Aragon Research, The Aragon Research Globe for Video Conferencing, 2021, autor: Jim Lundy, kwiecień 2021 r. 

 

Dodatkowe materiały: 

 

Zastrzeżenia Aragon Research Globe 

Aragon Research nie poleca żadnego dostawcy ani jego produktów czy usług wymienionych w swoich publikacjach ani też nie zaleca użytkownikom wybierania jedynie tych spośród nich, którzy zostali ocenieni najwyżej. Publikacje Aragon Research zawierają opinie firmy i jej działu usług doradczych (Advisory Services) i nie należy ich traktować jako stwierdzeń faktów. Aragon Research udostępnia swoje publikacje oraz informacje w nich zawarte w stanie, w jakim się znajdują („AS IS”), bez jakichkolwiek gwarancji.