3.09.2018 - Autor: Avaya Polska

Jak Ozonetel znalazł rozwiązanie na szybką ekspansję globalną?

Zaczynali w Indiach, ale chęć globalnej ekspansji wymagała wprowadzenia nowych rozwiązań. Jak poradziła sobie firma Ozonetel? Ozonetel to platforma CaaS (Communication as a Service) w chmurze, pozwalająca swoim klientom korzystać z wielokanałowych sposobów komunikacji –  przez telefon, e-mail, media społecznościowe, SMS-y i czat. Pionierskie rozwiązania KooKoo Cloud Agent i KooKoo Cloud Platform sprawdzały się w...

Zaczynali w Indiach, ale chęć globalnej ekspansji wymagała wprowadzenia nowych rozwiązań. Jak poradziła sobie firma Ozonetel?

Ozonetel to platforma CaaS (Communication as a Service) w chmurze, pozwalająca swoim klientom korzystać z wielokanałowych sposobów komunikacji –  przez telefon, e-mail, media społecznościowe, SMS-y i czat. Pionierskie rozwiązania KooKoo Cloud Agent i KooKoo Cloud Platform sprawdzały się w Indiach, ale wdrożenie ich w Stanach Zjednoczonych wymagało już pewnych zmian.

Na samym początku działalności Ozonetel  stworzyliśmy zarówno oprogramowanie Contact Center w chmurze, jak i własną platformę telefonii głosowej i SMS-owej. Kiedy rozważaliśmy ekspansję na rynek amerykański, zdaliśmy sobie sprawę, że stworzenie platformy telefonicznej dla Stanów Zjednoczonych, byłoby niezwykle czasochłonne i opóźniłoby uruchomienie naszej usługi.

– wyjaśnia Chaitanya Chokkareddy, główny specjalista ds. informatyki Ozonetel.

Z pomocą przyszło rozwiązanie Avaya Zang Cloud, które dysponowało amerykańskimi usługami dla operatorów usług głosowych i SMS-owych. Przeniesienie rozwiązań KooKoo Cloud na platformę Zang nie było dużym problemem dla firmy. Jedyne zmiany dotyczyły interfejsów programowania aplikacji (API) KooKoo.

Korzystanie z outsourcingowej platformy komunikacyjnej dla aplikacji KooKoo Cloud w USA skraca czas obsługi Ozonetel nawet o 70 procent. Dzięki temu pracownicy mogą poświęcać czas na inne sprawy i skupiać się na priorytetach

Mamy wiele pomysłów na zbudowanie stosu ponad warstwą aplikacji, jak na przykład dodanie technologii neurolingwistycznego programowania umysłu (NLP), sztucznej inteligencji (AI) i mowy. Dzięki Zang Cloud nie musimy się martwić sprawami technicznymi na niższym poziomie, co pozwala  nam koncentrować się na innych obszarach, w których możemy działać konkurencyjnie

– podkreśla Chokkareddy.

Aktualnie usługi Ozonetel obecne są na ponad 65 rynkach, ale oprócz poszerzenia swojej obecności na świecie, firma skupia się także na głębszej integracji z platformą Zang.

Dowiedz się więcej.